Ungdommens vår

I skrivandets stund sitter jag på ett LAN hemma hos Petter, något jag inte gjort på mycket länge. LAN var något man sysslade med när man hade fritid, men när jag hörde att de var igång kunde jag inte låta bli. Det är så skönt att göra riktigt dumma saker ibland. För jag borde verkligen inte sitta och lana till långt in på natten, jag har tenta på måndag. Vem det än är som planerar vårt schema så måste den ha något emot oss, för det är en omöjlighet att klara alla de tentor de häller över oss. Bara den här veckan har vi tre, och sen en till nästa vecka. vanligtvis behöver man två veckors intensivt plugg för att klara EN tenta, nu får jag helgen på mig.

Men då kan man ju inte sitta och plugga som en idiot, det är ju inget kul. Självklart måste man lana lite istället. Men det är ju sånt som hör ungdommen till, även om jag nog börjar nära mig ungdommens höst...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0