Välkommen till min nya blogg!

Jag älskar färdiga meddelanden, dom är så generellt artiga och positiva. Jag kanske inte alls vill välkommna alla som tittar in på den här sidan, tvärtom. NI ÄR INTE ALLS VÄLKOMMNA TILL DEN HÄR SKITGAMLA BLOGGEN! hade varit lite roligare, det tycker åtminstone jag.

Men som min flickvän brukar säga "Du tycker så mycket!" och det har hon nog rätt i. Jag har svårt att tro att någon som inte känner mig redan kommer läsa det här och därför känns en presentation av mig själv rätt överflödig. Men jag kan ju åtminstone avslöja att jag kommer slänga upp en del texter som inte handlar om rent självbiografiska funderingar utan är av en mer skönlitterär karaktär också, mest för att se om det finns någon som gillar vad jag skriver. En del dikter är ofrånkommligt också, jag har en släng av pretto-poet i mig, även om jag försöker att inte låtsas om det så ofta.  Bara därför ska jag avsluta mitt första innlägg med en dikt som jag håller på och arbetar med, den saknar ett par strofer men det kommer nog med tiden. HEJDA HEJDA /D.


a song in the silence,
a whisper in the dark
a few words of kindness
for love to throw a spark

a song in the silence,
a whisper in the dark
it takes so little
for his arrows to
find their mark


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha, akta den "skitgamla" bloggen.
Du är dutti Daniel.

2007-05-24 @ 15:06:11
URL: http://yllet.blogg.se
Postat av: Daniel

Tiden är relativ och jag tycker den är skitgammal. hehe cya, nu ska jag geeka mig lite

2007-05-24 @ 15:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0