GAH

Det är så typiskt att den här sidan alltid håller på med underhåll varje gång jag är som mest bloggsugen. Varje natt mellan 01:00 och 03:30, den absolut bästa tiden att blogga på! det suger.  Så det så! Det här inlägget skrev jag för ett bra tag sen, men det kunde inte publiceras pga en sådan där underhållsperiod. här kommer det iaf:


Det har inte blivit en perfekt hurtvecka men när jag ser tillbaka så inser jag att jag "aimade" lite väl högt. Att läsa tre tunga böcker, städa överallt, plugga flera timmar om dagen, träna alla pass går inte så bra ihop med att skaffa en bra dygnsrytmn, och utan den blir det svårt att hinna med frukost. trotts att jag missade målet med god marginal så är jag inte helt missnöjd. Pluggandet har gått strålande, och även om jag inte hållt två timmar per dag så har jag inte kännt att jag borde ha pluggat mer än jag gjort. jag har dessutom färgat håret, lagat mer mat hemma än jag brukar och käkat morötter istället för chips. Räkningarna är betalda och även om kläderna fortfarande ligger spridda över golvet så "hittade" jag en massa plagg i botten på min garderob som inte ser alltför tråkiga ut.

Det som gått sämst är nog egentligen bloggandet, vilket inte blivit av överhuvudtaget. Så det passade jag på att åtgärda nu, innan fas två inleds. Fas två blir lite lugnare, med lite mer eftertanke bakom och inte lika mycket frustration. Jag ska försöka behålla den nivå jag hamnat på och sakta men säkert röra mig uppåt på hurtighetsskalan.

Tillslut kanske jag hamnar så högt att jag kan se ner på alla noobs runtomkring som inte städer varje fredag. En annan sak som också hamnar på listan är att börja baka bröd, det är så sjukt gott med nybakat. För man är ju inte sexton längre, och Södra Hembageriet ligger inte längre på vägen hem från krogen ^^. Men jag och Olof kanske tar en Carrun för gamla tiders skull någon sen natt, innan han drar iväg till Thailand/USA/Japan/wherever.

Men nu måste jag verkligen sova, jag har gruppmöte imorgon kl 10 så det är upp vid 8 som gäller... får se om det blir någon frukost.kram på er! och sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0