En skön dag

Idag har det varit... NAAAAAAAAAAAAAAAAAAÄÄhähähhäääääääääjs. Skolan var helt ok, jag slapp eftermiddagslektionen och vädret var precis lagom, inte regn (nåja men bara lite) och inte så varmt så man smälter. Efter skolan drog jag och Marcus till gymmet och körde ett pass Martial exite (blandade kampsporter). Väldigt svettigt, men skönt! Jag har sällan svettats så mycket efter så kort tid. som Åke (och Obelix) skulle sagt: "De är inte kloka de där japanerna".

Efter gymmet stannade jag kvar på Cospa som anläggningen heter och bastade lite. Haha, de har TV i bastun, det ni! dessutom har de varma och kalla pooler precis utanför bastun som jag badade i och på vägen hem kände jag mig fruktansvärt avslappnad. Imorgon kommer den avslappningen har ersatts med en sjuhelvetes träningsvärk, men just nu känns det bra. Väl hemma snackade jag lite med evelina och tog det lungt innan jag Jimmi och Kristin drog in till stan och käkade middag på Off Broadway. Hehe de har en livemusiker där varje fredag som spelade helt fantastiskt på både saxofon, tvärflöjt och gitarr. Kristin och Jimmi var inte lika förtjusta i tvärflöjten som jag, konstigt nog. Det kanske bara är vi flöjtspelar som kan förstå skönheten i ett jazzsolo på tvärflöjt. Visserligen spelar jag bara blockflöjt och har än så länge bara listat ut hur man spelar "Nu grönskar det..." men men! detaljer är för mesar som inte vågar generalisera som någon vis man sa en gång. För det var definitivt ingen kvinna som sa det.

Det är helt enkelt manligt att generalisera, eller hur Jimmi?

God natt, nu blire lite Malaxtv för att lätta upp stämningen i min lilla garderob!
/Dain

Kommentarer
Postat av: Lancia

Du menar att JAG inte generaliserar?!

2009-07-03 @ 22:16:18
URL: http://lancia.blogg.se/
Postat av: Daniel

Du menar att DU inte är manlig?

2009-07-05 @ 03:49:29
URL: http://cardanai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0