"Så jävla äckligt!"

Idag hade jag egentligen tänkt skriva något meningsfullt om hjärnans kapacitet till inlärning och minnes olika egenskaper, men alla tankar på det är som bortblåsa efter att jag fann en ny inneboende i min garderob. En inneboende som nu är död och nedspolad, men vars ben fortfarande ligger kvar på mitt golv. En äcklig jäfvel!


Fy Fa-an! jag ryser fortfarande, och kommer ha mycket svårt att somna inatt, det vet jag redan. Det blir nog loftet dessutom, vet inte om jag vågar sova nere på soffan när den där varelsen mamma kommer på besök och käkar upp mig levande.

Den ser verkligen ut som något hämtat ur Men in Black, och Jimmi var vänlig nog att tala om för mig att om man dödar en så drar lukten till sig flera. Tack Jimmi, tack som fan!

I övrigt har jag haft en riktigt bra dag, skolan var helt ok och jag lärde mig en hel del, efteråt drog jag och Jimmi iväg till en park och tittade på betydligt sötare djur (sköldpaddor, koifiskar och en knölsvan(!) ) Sen satt vi en stund på Starbucks med varsinn Chailatte och bara softade, även om jag passade på att få lite plugg gjort. Nu är ju dock allt det bra totalt borta eftersom jag kommer bli uppäten av kackerlackor under natten...

Om jag överlever så skriver jag nog ett stycke eller två imorgon!

Kommentarer
Postat av: Ida

usch fy och blä! jag hade dött på plats om jag fått syn på en såndär. död åt kryp i alla dess färger och former.

2009-07-09 @ 17:24:47
URL: http://idarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0