Dåligt med uppdateringar

Jag har definitivt legat på latsidan den senaste veckan med bloggandet, men jag har varit upptagen med att försöka få någon ordning på tillvaron här i japan. Jag skulle gärna lova att jag kommer skriva mycket mer framöver, men det får ni vänta på tills tidigast efter helgen, eftersom jag har ett stort prov imorgon, och på fredag drar vi allihop till Korea för att kolla läget där. Jag är tillbaka på söndag, och då kanske jag skriver någon form av sammanfattning av vad som hänt den senaste tiden, vi får se. Tills dess hoppas jag att ni alla har en riktigt kul midsommar, och att ni inte glömmer att svartklubbsdanne finns med er en halv planet bort!

Kommentarer
Postat av: Lancia

Hoppas ni får det toppen i Korea!



Basics:

Ja: Ne (uttalas ne)

Nej: Anio (uttalas ahneeaw)

Öl: Maek-jju (uttalas mak-joo)



Puss och kram! Hälsa vackra Busan!

2009-06-17 @ 19:32:07
URL: http://lancia.blogg.se/
Postat av: Richard Hermansson

Dude, se till att uppdatera för fan! Tittar din blogg varje dag. Hoppas att du har det bra! Mvh Richard med familj!

2009-06-23 @ 10:45:43
Postat av: Daniel

Det är uppfattat richard! på din begäran har jag börjat blogga igen! Hälsa familjen!!!

2009-06-30 @ 14:17:31
URL: http://cardanai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0