Kort uppdatering om Koreanskt besök

Efter en kort panikattack så lyckades jag och hattens kära mor, Lancia, återförenas här i Fukuoka. (tack Petter det var ditt SMS som räddade situationen). Det första kvällen chillade vi mest, tog ett par bärs nere hos Jimi och sen sov vi, men igår drog vi faktiskt ut på stan en sväng. Innan det var jag på en obligatorisk utflykt med skolan till Marine world. De förstår ju inte riktigt att vi kan göra saker på egen  hand så fritidsaktiviteter som anordnas av skolan är obligatoriska.

Men som sagt jag och fröken Lance drog ut på stan och shoppade lite, även om hon mest ville köpa grejer till sina små gnagare. Själv köpte jag en cykelpump av högsta kvalitet för 8kr och lite andra prylar till fultävlingen. sen spelade vi lite på Segas egen spelhall och jag lyckades få henne hooked på monopol medaljongspelet. Fett najs. Sen käkade vi en massa gånger, eftersom portionerna är så små i det här landet är det svårt att bli mätt. När vi väl kom hem kring 11 tiden var det chill och filmdags, och jag fick äntligen njuta lite av äkta svenska chips! Att ha en kompis som kommer och hälsar på en från Japan är nice, men svenska chips är priceless. nu har jag inte tid att skriva mer, fick asmycket läxor i fredags.

Kommentarer
Postat av: Yllet

Jag vill också hänga i Japan med dig och Lance!!!

2009-05-12 @ 13:49:20
URL: http://yllet.blogg.se/
Postat av: Daniel

kom hit då brewden så bjuder jag på boendet och en CC

2009-05-13 @ 15:41:02
URL: http://cardanail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0