Läxdags.

Söndagar är bara skit, som vi alla vet. Idag skall alla läxor fixas, jag måste städa och diska och dessutom är kylskåpet tomt på ätbarheter. Som vanligt när man har alldeles för mycket att göra finns det så många andra grejer som är mer intressanta. Blogga till exempel, eller sur hur många som vill ha mig som påve på facebook.

I övrigt så börjar mina veckodagar få en stabil rytm och om jag bara har råd med det där gymkortet också så kommer mina dagar att se ut som följer:

07:50 snooze.
07:55 upp och hoppa! (slår huvudet i taket om jag sover på loftet)+morgonbestyr och ev. frukost
 08:30 Cykla iväg mot skolan.
09:00 Vanliga lektioner som brukar vara helt värdelösa
12:30 Lunch
13:30 Stödundervisning där jag får lära mig det som jag borde lärt mig under den vanliga undervisningen
15:00 Skolan slut för dagen.
15:20 Gymmet!
17:00 Hem och käka
18:00 Läxor (yeah right)
19:20 Freetime 'till bedtime
23-24 sova.

Härligt va? Om det nu blir satt i system så kommer jag i alla fall njuta av mina lediga helger, det är ju en sak som är säker. Så, nu åter till att skjuta upp det som måste göras med hjälp av diverse bloggar+facebook. Om inte annat så måste jag ju kolla vad videosöndagen har att erbjuda :D

Kommentarer
Postat av: Lancia

Detta är helt orelaterat till inlägget, för jag har ite läst det är men jag bara måste posta denna länk innan jag glömmer:



http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5288762



och veeeeeeeeeeeeeeeeeeem tänker jag på? :D

2009-06-02 @ 01:47:13
URL: http://lancia.blogg.se/
Postat av: Daniel

hahahahaaaaaaaaaaaaahahahahah hahahah! ah, fy fan vad bra lance, du är en sån hjälte ibland!

2009-06-02 @ 11:49:38
URL: http://cardanai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0