Dåligt uppdaterat

Det har hänt en himla massa här sedan jag bloggade sist, alltifrån benbrott och båtresor till mangakonvent och gladiatorspel. Vissa grejer har visserligen annonserats via facebook istället, i form av fotoalbum, så om man går efter det gamla ordspråket om hur mycket bilder säger har jag skrivit nog för en hel serie uppslagsverk.

Många bilder har det blivit, men långt ifrån allt har kommit med på facebook, det finns fortarande mer att hämta! som när jag, Anton och Marcus var på upptäcksfärd till exempel, eller när vi testade maskeradgrejer på 100yens affären i Tenjin. Eller Aimis födelsedagsparty, när vi röjde sönder karaoken.

Den senaste veckan har jag dock varit lite febrig, och i tisdags och idag har jag inte orkat ta mig till skolan. Första gången jag är borta två dagar på en vecka, det du Jimi! imorgon är det dessutom prov, vilket jag inte alls känner mig redo för. Sen att vi har ännu ett prov på tisdag känns prima!

Trotts min något febriga hjärna har jag iaf. lyckats diska och laga lite god mat idag, och snart ska jag försöka släpa mig iväg och ta bussen in till stan för att köpa nya PS3 Slim som släpps idag. Har jag råd med det? inte egentligen, men med tanke på att det kostar c:a 2400 SEK känns det ändå värt det. Och som vi har börjat räkna här, så är det ju bara 30 fredags nomihodai på Fubar, hehe. nya valutan, helt klart!

Eftersom det snart är dags att lämna landet och återvända till alla mina underbara vänner, min kära familj och sist och inte minst (eftersom lollo räknas in bland vännerna) min älskade, älskade flickvän! det blir bara värre och värre att vara borta från Evelina. Jag vet att det inte är långt kvar och att jag egentligen borde försöka njuta av Japan så mycket som möjligt men för min del kan dagarna inte gå fort nog så jag får komma hem till henne (och katterna).

Väl hemma vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Söka jobb antar jag, och försöka trivas i Skövde så gott det går. Förhoppningsvis så kommer jag göra det, det verkar som om Evelina har fixat det riktigt fint i våran nya lägenhet där.

Jag tänkte också svänga förbi Norrköping på vägen dit naturligtvis, så från den 25/9-29/9 lär jag vara i stan för er som är sugna på att kramas lite och höra vad jag har haft för mig.

Puss på er så länge!
/Dain


Kommentarer
Postat av: Lancia

Du kan INTE dissa Fubar med Dj Kenta i spetsen før ett jævla spel! Och Evelina, hon finns kvar och væntar på dig ska du se, så njut av din sista tid førfanken, ni ses ju snart!



Tur før dig att du kommer nær du kommer btw, før den 30:e drar jag till kina!

2009-09-03 @ 14:29:26
URL: http://lancia.blogg.se/
Postat av: Ela

Skövde suger, looovar. Men ni är alltid välkomna att festa loss med oss på helgerna, det gör skövde lite mindre sugigt :)

2009-09-04 @ 18:46:52
Postat av: Daniel

Haha det är faktiskt dansparty på fubar ikväll (vad nu det innebär)som jag kanske drar på, vet dock inte om kenta kommer att vara där.

fasen vad du flänger runt Lancia! du borde chilla lite med din nya crosstrainer istället. Fast jag hoppas du får det kewl i kina.

Ela: hehe, jag hade ingen aning om att du bodde i Skövde faktiskt, men du kan se din inbjudan som accepterad! jag kommer förbi med lite sofiero i en påse så snart resdammet har tvättats bort och jetlaggen rensats ur skallen.

2009-09-06 @ 07:03:24
URL: http://cardanai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0