Gjort en Lollo

Jag kollade precis mitt konto och insåg att jag kanske överdödat shoppingen lite den senaste månaden. En PS3 är ju trotts allt inte så billig, även om det är halva priset jämfört med om jag köpt den hemma i Sverige. Sen har det blivit lite annat också, några nya t-shirts, Devil may cry 4 till PS3an så jag har något att spela, FF VII Advent Children Complete på blu ray (och på japanska). Idag var vi iväg igen och kikade på kläder till Maskeraden på lördag @ fubar. Jag hittade jävligt läckra Arm covers (som japanerna har för att inte bli solbrända, det är ju jäkligt hemskt), en tshirt som ska bli ninja mask. så jag ska gå som bad ass ninja med tatueringar, marcus som barbar/viking med långa flätor som sticker ut under hjälmen och anton var en ***** och hängde inte med och handlade för han låg bakis hemma med någon brud. Tror det var Hiraya piraya när jag tänker efter....

tatuering

varför jag ser så apatisk ut vet jag jag inte, men visst är den lite kewl? Jag är rätt trött, så det blir sängen (lr nåja, soffan med täcket som madrass) strax. Jag är lite trött efter gårdagens "efter-sista-provet"firande som började på Bal Mussette (200yen/drink under Happy Hour(s) från 11-19) och slutade på Fubar, efter x-antal drinkar, en henna tatuering och många skratt. Anton skulle dra med Pirayan hem, och marcus är så trött på att inte kunna sova pga vissa högljuda aktiviteter nattetid från antons rum, så vi tog taxi hem till mig så fick han sova på loftet.

Anyways, jag uppdaterar med full mundering inför maskeraden innan lr efter lördag, antingen här eller på facebook. Klara besked verkar vara min grej,
så vi hörs om tre kvart-fjorton dagar!
Hare/Dain


Kommentarer
Postat av: Lancia

Pirayan? Var det inte den asfula 45åringen? :D

2009-09-09 @ 15:31:01
URL: http://lancia.blogg.se/
Postat av: Daniel

nja 45 är hon väl inte, men kanske en 35. Och särskilt vacker är hon verkligen inte, men tydligen är hon rik... det är ju alltid något antar jag, men jag har slutat upp med att ifrågasätta antons smak, det har visat sig med all önskvärd tydlighet att han inte har någon.

2009-09-12 @ 05:36:47
URL: http://cardanai.blogg.se/
Postat av: Yllet

Jag är stolt över dig Knubbis!

2009-09-22 @ 08:42:09
URL: http://yllet.blogg.se/
Postat av: ArreliuS

Jahaja, trodde inte du var en sådan. Känner mig lite lurad.

2009-11-03 @ 22:43:15
URL: http://www.arrelius.se/live

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0