Lite arbete på utseendet

Jag vet, den här bloggen har sett skit ut från början. Jag har testat att växla mellan några av de olika standard-teman som fanns att välja på, men inget föll mig i smaken. så nu har jag haxxat lite till, och det ser fortfarande ut som skit, eftersom första bokstaven i rubriken kommer lite för långt ut. Bryr jag mig? Ja. Orkar jag göra något åt det? Nej. Så jag satte helt enkelt två mellanslag innan den här rubriken istället för att sitta och plita Html som någon nittiotals fjortis som ska göra en hemsida om sina hundar. Av någon osökt anledning fick 90-tal och kass htmlkodning mig att tänka på den här hemsidan... Nåja, jag kanske får ett till ryck någon gång i veckan och fixar lite till, men förväntar er inget. Jag gillar inte falsk marknadsföring, så jag tänker ju inte göra bloggen för snygg... den handlar ju trotts allt mestadels om skit.

Edit: hjälpte mellanslagen? Nej.

Kommentarer
Postat av: Yllet

HELVETE! Du har ju bloggat loss! Detta hade jag ingen aning om, nu blir det till att läsa ifatt! TTYL!

2009-09-09 @ 09:39:56
URL: http://yllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0