_SM i SW

Det har varit en fantastisk helg med många upplevelser och intryck! Just nu sitter jag dock på jobbet och är tokförkyld, och därmed inte alls särskilt benägen att skriva en lång redogörelse för det hela. Men det kommer, jag ska bara skriva rent alla matchreferat åt klubben så att det kan komma upp på hemsidan först. Och sluta snora, jag avskyr att vara förkyld. Skulle ju ha dragit med ludwig till träningen idag, bultat honom gul och blå och sedan fått massage på jobbet imorgon. Värt att betala 330kr för en massage när man inte ens har muskelknutar? INTE nöjd. Allt som står mellan mig och träning gör mig grinig, och särskilt när det inte går att göra något åt heller, annat än att låta bli och träna och ta det lungt.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du skulle ha sagt hej! :) Hoppas du hade en bra gala också!

2010-09-14 @ 20:27:33
URL: http://mmabruden.blogg.se/
Postat av: Daniel

Får bli nästa gång, jag kanske dyker upp på Superior Challenge! Jag hade jätte trevligt, det ända tråkiga var att en tjej från vår klubb, Lina, fick armen bruten. Hon är dock hemma vid det här laget, men kan inte träna på ett bra tag.

2010-09-15 @ 16:17:19
URL: http://cardanai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0